טוען..

30,000 הפגינו נגד 50 שנות כיבוש ובעד שתי מדינות

תודה לעשרות האלפים שהגיעו לכיכר רבין בשבת האחרונה ויצרו מפגן כוח עוצמתי נגד 50 שנות כיבוש ולמען פתרון שתי המדינות. בשבת עמדנו יחד מול האלימות, הגזענות, ההסתה וההשתקה, והרמנו את הראש. אנחנו מחנה גדול, חי ובועט שלא מוותר על התקווה לשלום ולעתיד טוב יותר לישראל. תודה גדולה לפעילים שעמלו לטובת הצלחת ההפגנה ולכל אחד ואחת מכם, שהתנדב, תרם, שיתף והגיע בשבת האחרונה לכיכר. לא היינו יכולים לעשות זאת בלעדיכם.

בהפגנה נאמו יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, יו"ר מרצ זהבה גלאון, אלוף במיל' נועם תיבון, מנכ"ל שלום עכשיו אבי בוסקילה, יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, נשיאת הקרן החדשה לישראל טליה ששון, האלוף במילואים נועם תיבון, עורך ב״בחדרי חרדים״ אלי ביתאן, צלי רשף ממייסדי שלום עכשיו ופונתה ג׳אבר הפעילה במגוון יוזמות לקיום משותף. הופיעו על הבמה ואמרו לא להשתקה להקת הבלקן ביט בוקס, הזמרות אחינועם ניני ועלמה זהר ולהקת לוס כפרוס. את ההפגנה הנחו האמנית והכוריאוגרפית רננה רז והשחקן והיוצר יוסי צברי.

במהלך ההפגנה הוקראה אגרת שנשלחה מיו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן) בה נכתב: "אין קול חזק יותר מאשר קול של שלום צודק וכולל כמו שאין קול חזק יותר מזה של זכותם של עמים להגדרה עצמית וחירותם מעול הכיבוש. הגיע הזמן לחיות, אתם ואנחנו, בשלום, בהרמוניה, ביטחון וביציבות. הדרך היחידה לסיים את הסכסוך ואת המאבק נגד טרור באזור ובעולם כולו היא בפתרון של שתי מדינות על גבולות יוני 1967, פלסטין לצד של ישראל".

העשייה עוד רבה ואנחנו צריכים אתכם איתנו גם ביום שאחרי. אם עוד לא עשיתם זאת, זה הזמן להצטרף לשלום עכשיו דרך כפתורי ההצטרפות, התרומה וההתנדבות בראש העמוד.

לצפייה באלבום התמונות מההפגנה לחצו כאן.

לנאומו של מזכ״ל שלום עכשיו אבי בוסקילה לחצו כאן.

נאומים נוספים יועלו במהלך הימים הקרובים למאגר הסרטונים של שלום עכשיו.